Klubi luguKes on klubisKus me surfameÕpetame sindki sõitmaMida meist kirjutatakseKõige tähtsamast
Avaleht
Anna teada, kus sõidad Rendi surfikama Osta klubi atribuutikat Kasulikud kohad Tule chattima Avalda arvamust, tõstata teema! Osta, müü, vaheta Kus, mis, millal? Võistluskalender Üritused Pildid
logiraamat

Selle leheküljekese eesmärk on anda ülevaade sellest, millega ühed tõsised surfarid igapäevaselt tegelevad. Mõistagi ei ole reaalne panna siia kirja iga pisimgi liigutus - rutiinsed maapealsed tegevused korduvad ju päevast päeva ja nende pidev kirjeldamine ei jätaks "nendekssamadeks ja oluliseks" tegevusteks enam aegagi. Siintoodu on ikkagi ainult olulisem ja huvitavam.
NB! Postitada saavad ainult klubi liikmed! Klikkides lingile "vali" näed kõiki valitud liikme postitusi.

2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014

2015   2016   2017   2018   2019

LisajaSissekanne
Kuupäev: 01.11.2008
windsurf  vali
Cagliari, louna-Sardiinia. Klubi taiesti olemas linnapiiril. Eile oli suht "karvane" ilm ja kui me kohale joudsime, siis olid kohalikud tegijad just merele minemas. KOht on vahemalt hetkel oluliselt vahem turistikas, pole sellist looduse ilu kui Porto Pollos, ent tundub vaga hea trennikoht formulasoitjatele. Vahemalt klubi suured kuurid ja konteinerid olid formula kamasid tais ja soitjatel olid ka purjedel enamasti numbrid peal. Ilmselt siin harjutavadki rohkem voistlejad. Johnile paras koht!:) Ise me siin kahjuks vee peale ei saanud, kuna aega lihtsalt ei jatkunud. Eks meid vaadati imelikult ka - keset vihma ilmuvad akki kaks tibi, terapetsid kae otsas ja tahavad merele... Seal ei olnud kull mitte uhtegi naist enam. Hetkel aga labime aklimatiseerumisprogrammi Milanos (+12 kraadi umbes) ja varsti kodu poole. Kokkuvottes on fantastilisi reisi- ja surfimuljeid mitme kuu jagu. Ja surfispotina vaarib Sardiinia tagasitulemist!
Kuupäev: 31.10.2008
windsurf  vali
Porto Pollo jatkuvalt. Tana oli siis selline muljeterohke surfipaev, kus varavalges tahtsime Kullega ronida vee peale taas kord suurte purjedega, kuigi tuult paistis olevat kenasti. Surfiputka kutid onneks soovitasid, et varsti hakkab kovasti puhuma ja votke vaiksemad. No me siis laksime 5,7 (mina) ja 6.0 (Kulle). Ja kui siis vaga jarsult nii tunni aja parast hakkas andma, siis ma olin selle nouande eest vaga tanulik. Nimelt veestarti tehes laks mul oige pea mitte ainult puri vaid kogu varustus 100% veest valja lendu. Selle peale ma kibekiiresti ujusin valja, sest kallas sel hetkel oli veel "kaeulatuses" (olime maatuule poole peal tana). See oli vist oige tegu, kaater nimelt hakkas usna varsti merehadalisi jarjest kaldale vedama. Kogenumad soitjad rigasid ruttu tormipurjed ja glissasid raevukalt edasi. Ka Kulle oli onneks selleks ajaks juba kaldal ja oli juba enne seda purje 5se vastu valja vahetanud, ent seegi oli palju. Kuna see mollamine vasitas vagagi ara, siis tegime pisikese pausi. Mina laksin tagasi juba 4,0ga ning see oli supermonus soitmine. Polegi nii vaikese purjega kainud veel mere peal. Veestardid olid nii kerged teha, puri tuli iseenesest katte. Kull tuleb tunnistada, et tuul oli tana no uskumatult pagiline, et lisaks surfile saime tublilt voimlemistrenni. Tuulemootja naitas tana pohiliselt vahemikku 26-32 knotsi. Puhanguti ka oluliselt enam. Tuule suund oli lounast ule magede ja see Porto Pollole iseloomulik Mistral (NW) jaigi meil seekord kahjuks kogemata. NImelt hetkel oleme juba saare lounaotsa Cagliarisse joudnud ja kaifime siinset ohkkonda. Cagliari loi meid rongijaamast valjudes taiesti pahviks - nii ilusat kohta poleks isegi lootnud eest leida. Vaga kena ja suursugune rannikulinn, kuidagi ohkab Rooma impeeriumi aegu, samas kaasaegne ja elav... Oleme end siin sisse seadnud nii kesklinnas kui saab ja sadam, meri ning voimsad palmialleed on kohe kaeulatuses. Juhuslikult on meie majutuskoha peremees staazikas surfar, seega raakis meile koik ara siinsete klubide kohta. Hea uudis on see, et need pidid olema aastaringselt lahti, vastupidiselt sellele, mida meile enne internet raakis. Ning kuna tuult tundub praegu valjas olevat tublisti, siis laheme homme vaatame siinsed surfivoimalused ka ule. Tuule suund on just lounast, nii et peaks saama puhast tuult.

Vaata pilti
Kuupäev: 31.10.2008
windsurf  vali
loodan, et nuud jaab pilt normaalselt naha.
Kuupäev: 28.10.2008
Porto Pollo, Sardiinia, Itaalia
SSK naissektsiooni (koosseisus Anneli ja Kulle) nadalane dessant Sardiinia surfispotide ulevaatuseks. Senised tulemused - koht on super! Laekusime Alghero lennujaama, votsime rendiauto ja kihutasime nii kiirelt kui voimalik siia Porto Pollosse. Eelinfo jargi on see uks siinseid pohikohti, mis on ka tosi, sest tegemist on toreda surfikulaga, kus ka praegusel perioodil, mis kohalike jaoks vordub talvega, on soitjaid ikkagi taiesti piisavalt. Paevasel ajal on soe, 20-23 kraadi, vesi meie jaoks ka "tavaline juuli", Tuult on siiani olnud nii 8-16 knotsi. Ehk siis meie kui mittepro-de jaoks taiesti piisavalt. Kohalike sonul on kull suht haruldane, et tuult nii vahe ja ootavad làànetuult, mida siin Mistraliks nimetatakse. Meiegi loodame, et see lopuks tuleb. Tana saime naha ka kohalikku aikesetormi ja ohk laks jarsult kulmaks. Nuud istumegi siin surfiklubi monusas merevaatega kohvikus ja tshillime. Rendikama hulgast on suuri purjesid ka votta, nii et oleme jaanud vahemikku 5,5-7 siiani. Oleme tekitanud kohalikes furoori poolpaljaste kintsudega soitmisega, kuna toepoolest koik ulejaanud topivad paksu talvekalipso selga siin:)) Vot sellised karastunud Saaremaa naised. Rendikama on Starboard lauad ja Severne purjed. Paar putkat on veel, kus pakutakse JP ja Mistrali kama aga meie putka oli hinna ja kvaliteedi osas optimaalseim. Purjed on kahjuks suht kehvasti hoitud, latid ei taha poolt vahetada, jne. Aga no, ok. MInul laud 114, Kullel 122. Soidame nii palju kui saab, eile oli taas toeline spordilaagri paev - oli tugevamat tuult ja olime merel hommikust ohtuni. Uldiselt laheb siin vaga vara pimedaks, kell 18 on oo. Muid seiklusi on ka olnud, rahvas vaga sobralik ja tore. Saar ise super ilus. Ahjaa, Porto Pollot voite kaardi peal vaadata, omaparane on siin see, et keskel kitsas maariba (viib saare peale) ja kahel pool laht. Nii et soltuvalt tuule suunast voib valida kas sileda vee voi lained, mis on paris monus. Viimasel reisi paeval laheme saare lounaotsa Cagliarisse ja vaatame sealse ranna ka ule, ent laenutusega on seal kahtlane. Uldiselt siin on nii monus, et jube moeldagi, et kodus hakkab talv tulema, brrr... Olge toredad ja tervisi koigile siit Sardiinia paikese alt. Lisame ka paar pilti, mis on tehtud meie siinse surfiputka katuselt kahes suunas.

Vaata pilti
Nimi: Johannes Kaju
Kuupäev: 26.10.2008
windsurf  vali
Nasva, SW-W, 16-20ms, sügisene värk... 4,2+85 on täna ok, viimati sain 4,5-ga suvekeskel sõita, aga täna on laine parem, kõrgem ja hüpped saab ikka 3m peale , tänu kella keeramatajätmisele oleme rannas esimesed, laekuvad veel Vahur ja Marek, ülejäänud on publik,... MM võtab intervjuu, et kas oleme pettunud, et suur torm, mis lubatud, jäi tulemata, aga mis seal ikka, siis poleks sõita kah saand... minu sõidupäev jääb lühikeseks, teen Johniga vaheldumisi 2 setti ja pausi ajal ilmselt jahtun liiga ning enne kolmandat rebestan venituse ajal miskit reielihases kärinaga, ju siis pidi nii olema... John saab aga esimese triibu ajal pikalt ujuda kuna poomi kinnitus masti juurest lihtsalt annab otsad.... vaatamata ägedale tuulele, jäi konteiner paka ja veetõus oli normi piires, ei mingeid ujutusi, lihtsalt saime rannast otse välja sõita...

1  [ 2 ]  3  4  5  »  Viimane     kokku: 84 sissekannet

Saaremaa Surfiklubi - Tallinna 12, Kuressaare 93813 - tel. 53474313 , 5092803 - info(ät)saaremaasurf(.)ee        webmaster