Klubi luguKes on klubisKus me surfameÕpetame sindki sõitmaMida meist kirjutatakseKõige tähtsamast
Avaleht
Anna teada, kus sõidad Rendi surfikama Osta klubi atribuutikat Kasulikud kohad Tule chattima Avalda arvamust, tõstata teema! Osta, müü, vaheta Kus, mis, millal? Võistluskalender Üritused Pildid
logiraamat

Selle leheküljekese eesmärk on anda ülevaade sellest, millega ühed tõsised surfarid igapäevaselt tegelevad. Mõistagi ei ole reaalne panna siia kirja iga pisimgi liigutus - rutiinsed maapealsed tegevused korduvad ju päevast päeva ja nende pidev kirjeldamine ei jätaks "nendekssamadeks ja oluliseks" tegevusteks enam aegagi. Siintoodu on ikkagi ainult olulisem ja huvitavam.
NB! Postitada saavad ainult klubi liikmed! Klikkides lingile "vali" näed kõiki valitud liikme postitusi.

2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014

2015   2016   2017   2018   2019

LisajaSissekanne
Nimi: johannes
Kuupäev: 28.10.2009
windsurf  vali
juba kartsin, et vaheaeg lähebki luhta, aga õnneks näitab täna Tagalahte täitsa ok varianti, väiksed kamad kaasa ja minek, ... platsile suvist teedpidi ei saanudki, vett oli lausa lõkkeplatsini, ka teist radapidi oli vaja tiigist läbi ja hooga panna... tuult aga polegi eriti, nii 10-12ms, et siis rigame suurimad väikestest, john läheb 6,0vapori ja mina 5,9 arrowsiga. vesi polegi karmilt külm. üks suss on kannast katki ja sealt ikka saan nats külma ka, aga käed ei hakkagi täna külmetama, tuuletsoon on täna üsna nii, et mõlemast äärest kolmandik jääb mulle keelualaks, vaid keskel olen glissis, mõne hädise hüppe saan ka, tuul kaob, sest ühtlane pilvkate lämmatab, kui päikest näitab, hakkab termokas kohe tööle... ei noh täitsa 3+ päev oktoobri lõpu kohta, ja üks lohepiiga oli meil ka seltsiks
Nimi: Henry
Kuupäev: 25.10.2009
windsurf  vali
Nasva, Tuul lõunapoolt ja 5.5 m/s +. Käisin algul kiikamas et kas tuult on, Vahur paugutas 7- purjega ja kui välja tuli siis ütles et vähe, Neeme tuli ka ja mina koju kamade järgi. mõtlesin et võtan ikka formula laua ka kaasa kuid poolenl teel Neem helistas et võta väike, et tõstab !
Jõudsin tagasi ja vaatasin kuuri ukse vahelt kuidas Neeme tiksub 127-se ja 8-sega. Ootasin et millal käega lööb, aga mees on ikka visa tiksuja ;). Ajasin "kombe" selga et lähen siis seltsi. Just siis tuli Neeme maha ja ütles et paneme 8-stele taglastele formula paadid alla. Vesi tundus algul tiba jahe, sest mul sussis auk ja sealt pressis sisse. Siis tiksusime siia ja sinna, 100 m sain korra käima ka, Neeme tunnistas et ma olen kiirem "tiksuja" kui tema :) kokku 8 km
Kuupäev: 25.10.2009
windsurf  vali
Sutu laht, Vätta. Kuna hommikul puhus kagust ja üsna kutsuvalt, siis sai oldud originaalne ja teoks tehtud plaan minna seda kohta proovima. Kuldar ajas juba ammu isu peale jutuga, et ida-kagutuulega seal kihvt laine, jne. Sellest suunast aga puhunud minu meelest selle suve jooksul täpselt 1 päev, kui sedagi. Tuleb siis ikka oma silmaga üle vaadata. kahtlus muidugi oli, et läheb tiksumiseks, kuna tuul hakkas kukkuma ja keerama. Ent ikka suured kamad kaasa (117+6,8) ja tuld. Oli küll kihvt suur laine, täitsa võib ette kujutada, milline möll seal on kui on õigest suunast kõva tuul. Täna aga keeras lõunasse ära (jäi nurga taha) ja üsna ebaühtlaselt puhus, kohe paneb kätele koormuse ja külmaga-kinnastega varsti sõrmed kutud. Lisaks pole enam nii ammu suurte asjadega sõitnud, et ei jõudnud täna veel tagasikohaneda. Paar glissis triipu, natuke tiksumist, ei ühtegi õnnestunud manöövrit, mõned veestardid, mõned purje sikutamised tuulevabas alas, allatuult äravajumine ja natuke tagasijalutamist oli tänane saak. Siiski on uus koht alati põnev ja kui oled mere peal käinud on päeval kohe teine maik. vesi ja õhk isegi polnud nii külm kui mõned nädalad tagasi, kuigi ka minu sussidel töötab vesijahutus nagu Henrylgi.
Kuupäev: 15.10.2009
windsurf  vali
kaks päeva Tagalahel. NW-NWN. Mõlemal päeval +4C. Eile oli nii, et kuigi oli tormiprognoos, siis kui keskpäeval kohale jõudsime, mõõtsime kaldalt 10ms. Päike. Vaatasin, et mu vastremonditud väike puri käiku ei lähegi. Rigasin 5,5. Tegelikult kõhutunne ütles, et ikka peaks vähem võtma, latvadest käisid sellised kahtlased iilid üle. No olgu, sai siis merele. Ikka väikse lauaga muidugi. Kaugemal merel tõelised võimsad lainemäed. Tuule suund oli seekord nii, et idapoolne kirre, sõita sai peaaegu piki lahte lainega risti, seega ainult võta ja hüppa järjest. Loomulikult hakkas tuul kohe marutama ning kaldale lähemal sellised iilid, et hirmus. Mõne triibu pärast kukkusin sisse ja vot aru ei saa siiani, mis juhtus aga enam ma sealt minema ei saanud igatahes. Lihtsalt ei saanud. Tagantjärele tundub, et vist ei tabanud ära, et tuul oli natuke suunda muutnud. Samas ju niipalju juba on kogemust, et sellest oleks aru saanud. Või siis lihtsalt oli liiga metsik tuul. Kogu aja keeras mul kas laua ümber valel hetkel või siis ei saanud purje kätte või tõmbas üle või rebis käest või veel midagi. Igal juhul olin ma seal vees kaugelt liiga kaua. Muidugi juba lained veeresid üle, jne. Lõpuks sõitsin välja, üsna kange. Marek oli tõeliselt hoos ja harjus Vahuri endise, st.enda uue lauaga. Vahur harjus enda uue lauaga ja sai ka mõned supertriibud/-hüpped kui puri sai väiksemaks vahetatud. Natuke passisin ja sulasin kaldal, siis ei andnud süda ikka rahu ja rigasin 4,5. Kui kamadega vee äärde sain, siis hakkas kohe nii palju puhuma, et mulle tundus, et kui ma veelkord peaks mingil põhjusel hulpima jääma ja väsimus ka juba sees, siis see pole ehk kõige parem stsenaarium. Mingi ebakindlus jäi sisse. Kindlasti puhus hooti ka üle 20ms. Ühesõnaga, võtsin asjad jälle lahti kõik. Vot. Õhtul tundus, et olen natuke külma saanud. See muidugi ei takistanud täna hommikul varavalges ja läbi vihma minna sinnasamasse püüdma tormituule jäänuseid. Seekord seal Veere pool RMK platsil. Koht muide on täiesti asjalik, kirdesuunaga kui all nurgas tuul kipub kaduma, võib igati soovitada. Kalda all ainult peab olema ettevaatlik, suuremad kivid. Hommikune surf lõppes max pooletunnise tiksumise-laua uputamise-suplemisega. Äratuseks väga hea ja värskena tööle. Ühe korra sain peaaegu glissi, seda ka pumbates:) Natuke alla 10ms keskmiselt oli tuult vast. Suuremaid kamasid muidugi polnud kaasas. Arvestades ilmaolusid võiks olla hoopis teised surfimuljed aga seekord siis niimoodi. Ja kus on see kliimasoojenemine?!
Kuupäev: 15.10.2009
tuulesuund ikka muidugi NE-ENE, mitte NW

1  2  [ 3 ]  4  5  »  Viimane     kokku: 126 sissekannet

Saaremaa Surfiklubi - Tallinna 12, Kuressaare 93813 - tel. 53474313 , 5092803 - info(ät)saaremaasurf(.)ee        webmaster