Klubi luguKes on klubisKus me surfameÕpetame sindki sõitmaMida meist kirjutatakseKõige tähtsamast
Avaleht
Anna teada, kus sõidad Rendi surfikama Osta klubi atribuutikat Kasulikud kohad Tule chattima Avalda arvamust, tõstata teema! Osta, müü, vaheta Kus, mis, millal? Võistluskalender Üritused Pildid
logiraamat

Selle leheküljekese eesmärk on anda ülevaade sellest, millega ühed tõsised surfarid igapäevaselt tegelevad. Mõistagi ei ole reaalne panna siia kirja iga pisimgi liigutus - rutiinsed maapealsed tegevused korduvad ju päevast päeva ja nende pidev kirjeldamine ei jätaks "nendekssamadeks ja oluliseks" tegevusteks enam aegagi. Siintoodu on ikkagi ainult olulisem ja huvitavam.
NB! Postitada saavad ainult klubi liikmed! Klikkides lingile "vali" näed kõiki valitud liikme postitusi.

2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014

2015   2016   2017   2018   2019

LisajaSissekanne
Nimi: johannes
Kuupäev: 18.09.2010
windsurf  vali
Nasva, Eestikad slaalomis, 1 päev, alguses SW 7-8ms ja suured purjed, päeva peale kogub pilvi, saab tuult 13-16ms, vihmaseina ja rahet, läheb mitu purje ja poomi, Johnil ka 6,0 aga õnneks ülevalt peale poomi purunemist...tänane kohtunikutöö päev oli päris väsitav, laine käis mitmeid kordi üle paadi , kahju sõitjatest, kes peale 16 starti on saanud vaid 4 sõitu kirja, aga selline on tänane süsteem... mõned pildid ka http://...EMVslaalomNasva1paev#
Nimi: Anneli
Kuupäev: 18.09.2010
windsurf  vali
Nasval siis täna slalli EMV etapp ja seal oli liiklus päris tihe. Tuult näitas ülespoole rohkem, nii läksimegi laineid püüdma hoopis Ohessaarde. Lisaks mulle veel Marek, Vahur ja Urmas. Poole ühe paiku kohal ja siis puhus veel suht tagasihoidlikult. Õnneks kuulasin nõuandeid ja panin 4,5 purje (+82 L). selleks ajaks kui vee peale saime, hakkas see vaikselt juba ülepurjestuseks kujunema. Kahe tunni pärast käiski tuul juba üle mu võimete, emhi näitab, et 18 ms (sw) puhus tippusid. Lained olid ka tõelised mürakad, samas nende seas palju ka teravaid, ehk siis täna oli mitu korda nii, et peale hüpet läks maandumiseni ikka aega:) Minu jaoks see uus sõidukoht ja oli põnev. Ainus miinus, et kalda all kivine. Kuna ma pole vist ligi kuu aega vahepeal vee peale saanud, siis väsisin tavapärasest kiiremini ära ja tulin esimesena välja. Vesi on veel täitsa talutav.
Kuupäev: 16.09.2010
  vali
Karatiina (ilus nimi) kai (jälle nimi) ,viimati sõitsin seal 9 aastat tagasi siis kui kaksiktornid 11 sep. kokku kukkusid. Pappa-slall 7,6 puri 117 souk.Kõik prood jälle kohal John nende seas ,esimene start liiga tagasihoidlikult (oleks pidanud 20 sekki varem liikuma hakkama) aa startida sai kaldast madalast veest, teine start ja sõit ilmselt kõike kobedam ,kolmandasse starti pidin tiksuma ja ei jõudnud õigeks ajaks no ja neljadal sõidul püütsin kaatri juurest alustata et püüda max tuul kuid ikka tikksusin liiga pikalt .Siis jagati suppi ning kamanatati merele kuidagi jõutsin stardiks finisi liini juurde kuid tuult vähe Karmo tühistas sõidu.Natsa passisime ja kaldale ,no muidugi hakkas siis tugevalt paugutama kuid meil juba võistluse lõpp.
Kuupäev: 12.09.2010
  vali
Just lõppes Hiiumaa Fan sarja etapp .Tegelt käisime veepeal ka eile kuid tuult nappis ning sõite ei tehtud .Täna siiis meetreid-sekudnis pisut enam ning tehti 5 starti.Sõitsin oma koha välja olen tulemusega rahul ,tegin 2 suuremat viga kolmas start oli liiga tagant ning esimeses sõidus sadasin ühes halsis vette ,ikka raske on keerata seda kolakat sverdi lauda kuid:) arenen iga korraga ning panen kõik õpetussõnad kõrvataha .aaa tulin 12 kohale, öunapoistest olin ees :)
Kuupäev: 03.09.2010
  vali
Pappaslall Alguses panin 5,8 mis oli kinni teibitud ja mis kohe rebenes ,tuult ikka oli ja ei tahtnud seda katkist 5,8 täitsa maha tõmmata katki ka ju ja siis rebeneb veel hullemini nii et võtsin 4,7 sellega jäi jälle kalda alll lahjaks .Tegelt mulle meeldis, startisin suht tagant koos Erkiga (Erki Arumeel 2*Eesti meister vabastiilis) ja sõidud tulid nii välja kuida tulid ,tegelt olen täitsa koba ,laine oli mõnus pidi ikka valima kust sõita et liiga kõrgele ei lendaks (kaotab kiirusees ju kui hüpata vertikaalselt õhku).Väike hirm on sees et mu purje numbrit kas nähti teipisin kiirelt selle 4,7 külge. Ilmselt ühte sõitu ei jõudnud kuna vahetasin purje.Muidu täita ok oli Taivo Luik oli veel üle 10 aasta Virgo Korviga startisime kõrvuti Jacki nägin kes surfhouse esimene müüia no ja nii oligi :)

Esimene  «  4  5  [ 6 ]  7  8  »  Viimane     kokku: 134 sissekannet

Saaremaa Surfiklubi - Tallinna 12, Kuressaare 93813 - tel. 53474313 , 5092803 - info(ät)saaremaasurf(.)ee        webmaster