Klubi luguKes on klubisKus me surfameÕpetame sindki sõitmaMida meist kirjutatakseKõige tähtsamast
Avaleht
Anna teada, kus sõidad Rendi surfikama Osta klubi atribuutikat Kasulikud kohad Tule chattima Avalda arvamust, tõstata teema! Osta, müü, vaheta Kus, mis, millal? Võistluskalender Üritused Pildid
logiraamat

Selle leheküljekese eesmärk on anda ülevaade sellest, millega ühed tõsised surfarid igapäevaselt tegelevad. Mõistagi ei ole reaalne panna siia kirja iga pisimgi liigutus - rutiinsed maapealsed tegevused korduvad ju päevast päeva ja nende pidev kirjeldamine ei jätaks "nendekssamadeks ja oluliseks" tegevusteks enam aegagi. Siintoodu on ikkagi ainult olulisem ja huvitavam.
NB! Postitada saavad ainult klubi liikmed! Klikkides lingile "vali" näed kõiki valitud liikme postitusi.

2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014

2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021

LisajaSissekanne
Nimi: Raino
Kuupäev: 31.07.2010
  vali
See nädalavahetus saarde ei tulnud ning plaanisime juba varakult minna Eppu Hundi juurde Varblasse. Reedel kohale jõudes oli tuul juba kustunud kuid vaatasime ikkagi Eppu juhtimisel surfikohad üle.Laupäeva hommikul mugisime Eppukese surfimajakese köögis kõhud punni ning merele.Minul 7,6 vappot Varjel 6,8 ,sõita saab Varbla motelli juures lahes mida mere poolt piiravad laiud, nii triibutasimegi seal kuniks tulid teadjamad surfarid ning naad suundusid lahesopist välja ,järgnesin neile no seal on juba lainet ka :). Vabastiili ja kiirusekunnidele on se täitsa arvestatav koht,rigada saab murul motelli taga ja kell soovi suuremate lainete järele kruisib lihtsat laiu tagant välja.www.surfhunt.ee Pühapäeva veetsime Pärnus ja Jõulumäel sõitsime rulluisku ja mängisime discgolfi, muideks Jõulumäel on uus asfalt katte kõigil rulliradadel + uusi teid juurde ehitatud.
Nimi: Anneli
Kuupäev: 31.07.2010
windsurf  vali
Tänasest päevast nii palju sissekandeid, panen siis enda oma kah juulikuu lõpetuseks. Hommikut alustasin enda jaoks uues spotis Haagi lõukas, mis oli ütlemata kena. Lainesõidu kogemus on ikka nii vähene veel, et maadlesin murdlainerullis märkimisväärselt kaua. Saad juba üle esimesest, teisest, kolmandast ja no peaaegu merel väljas ning siis mingisugune viimane mürakas murrab sind jälle maha...uhhhhhh. Laud oli muidugi ka üpris väike, 82 L ja puri 4,7 (tänud Vahurile laenutamise eest, väga hea taglas oli minu Pilotiga ja 30% kaigasmastiga võrreldes). Lõpuks samuti kui Henri tiksusin vasakule nurka ja sealt siis sain välja. Väsinud muidugi juba olin selleks ajaks aga see ununes ära, kuna edasine oli oiii kui mõnus... Merel oli tuult küll ja veel. Kahjuks pidin paari tunni pärast linna tagasi minema aga kuna sõiduisu polnud veel täis saanud, kulgesin edasi Nasvale. Seal puhus peaaegu sama hästi ja 5,5se purjega ning väikse lauaga tegin pooleteisttunnise sessiooni ka seal. Kokkuvõttes päevaga ülimalt rahul, nägin mõlemal kaldal kogu meie surfirahva kah ära:)
Nimi: Henry
Kuupäev: 30.07.2010
windsurf  vali
Mina ja Mr Neeme Sepikutega nasval, puhus minujaoks kƵige raskemini sƵidetav vormeli tuul - lƵunakaarest. Selline tunne nagu Ć¼ritaks jalgrattaga risti Ć¼le kartulivagude sƵita ja lƵpuks on kraav ka vaja Ć¼letada. Neem seevastu nautis sƵitu. Ɯtles ,et settingud on paigas :)
Ja Ƥrge unustage silti toetamast !
Nimi: johannes
Kuupäev: 29.07.2010
windsurf  vali
Nasva, S, 8-11ms, vesi soe, 102+ 7,5. tuul pehme ja ebaühtlane. jään ka vihma kätte ja saan tiksuda.
Nimi: Raino
Kuupäev: 25.07.2010
  vali
Täna oli see päev kus tõesti võis öölda et käisin surfamas sest viimased kolm korda on olnud kas purje keerutamine või liiga vähene gliss.Rannas muidugi koos Varjega varakult nii 9 olime veees , seis oli ningel tuult ei olnud ja siis jälle oli .Kuid siis lõpuks tuul tugevnes nii et sai vajutada purje tagumise nurga vette ja lennata lainelt lainele ,sõitsin isu mönuga täis ning kobisin kaldale, just siis tulid kohale profid , John tuli peale kui ma randusin (mis oli kahju ,oleks tore olnud temaga oma kiirust võrrelda).Seda kõige magusamat tuult aga rohkemaks ei jätkunudki pärast puhkust ennast korralikult käima ei rebinudki. Ja veel kaks seika tänasest päevast esiteks sai korralikult rohtu riisutud ning Kuldar on sõbrali-abivalmis surfar.Kell kaks sõitsime Nasvalt minema (mis pärast oli ei tea)

Esimene  «  10  11  [ 12 ]  13  14  »  Viimane     kokku: 134 sissekannet

Saaremaa Surfiklubi - Tallinna 12, Kuressaare 93813 - tel. 53474313 , 5092803 - info(ät)saaremaasurf(.)ee        webmaster