Klubi luguKes on klubisKus me surfameÕpetame sindki sõitmaMida meist kirjutatakseKõige tähtsamast
Avaleht
Anna teada, kus sõidad Rendi surfikama Osta klubi atribuutikat Kasulikud kohad Tule chattima Avalda arvamust, tõstata teema! Osta, müü, vaheta Kus, mis, millal? Võistluskalender Üritused Pildid Trikid
logiraamat

Selle leheküljekese eesmärk on anda ülevaade sellest, millega ühed tõsised surfarid igapäevaselt tegelevad. Mõistagi ei ole reaalne panna siia kirja iga pisimgi liigutus - rutiinsed maapealsed tegevused korduvad ju päevast päeva ja nende pidev kirjeldamine ei jätaks "nendekssamadeks ja oluliseks" tegevusteks enam aegagi. Siintoodu on ikkagi ainult olulisem ja huvitavam.
NB! Postitada saavad ainult klubi liikmed! Klikkides lingile "vali" näed kõiki valitud liikme postitusi.

2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014

2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021

LisajaSissekanne
Nimi: Anneli
Kuupäev: 31.08.2009
windsurf  vali
no mitte kuidagi ei saa Nasvalt minema. Nii tänagi, edelatuul puhus päeva läbi meeldivalt jõuliselt ja kui mina peale tööd kohale jõudsin, oli endiselt 10-12 ms sellest alles, pagid ülegi. Täna oligi jube pagiline mu meelest, ka kaugel mere peal. Marek, John ja Johannes hakkasid juba minema sättima, nii et pool tänasest sessioonist sõitsin üksi, igaks juhuks hoidsin siis kaldale natuke lähemale, lainete ja kõva tuulega tundus see üpris mõistlik. Täpselt üks dzaib tuli välja, asi seegi... Väike laud ja 5,5.
Nimi: johannes
Kuupäev: 31.08.2009
windsurf  vali
Pirita, 3 päeva tünga... esimene päev-reede tuult ei tulegi... teisel päeval õnnestub teha 2 starti, kohtunik väristab hirmsasti jalga, asjad ei suju, kuigi on tuult... john teeb teises sõidus valestardi, kuna paneme eerikuga ülemist märki õigeks, siis alla starti ei jõua, ehk olnuks siis tõde ka kaamerasse jäädvustatud... kolmas päev, on mingi puhanguline tuuleke, imekombel tuleb pihmapilve ääre alt midagi, millega saab ühe hädise sõidu sõidetud, rada keerab selle hetkel oma 50kraadi... johni lootus jõuda esikuute kaovad, eelmise aasta 10 koht asendub 7. sellist keerulist olukorda võistluse läbiviimiseks ei soovi ühelegi kohtunikule... aga mis sa ikka tahad, oleks asi toimunud saares, nagu algselt plaaniti, olnuks kõik päevad tuult täis.
Nimi: Anneli
Kuupäev: 30.08.2009
windsurf  vali
Ruhnu, Ringsu. Kolm päeva kodumaisel surfiekspeditsioonil Epu eestvedamisel. Kiiremini oleks Egiptsusesse pääsenud, sest laev Munalaiult läks sinnapoole üle 5 tunni ja tagasi üle 6 tunni, kuna saime vett ja vilet ja laineid. Kokku oli meid 27. Sisse seadsime end sadamaalal telkidega, mujal saare peal üldiselt telkida ei tohigi või siis raha eest kellegi õuel, kardetakse tuleohutuse pärast ja eks need metsatelkijad teevad muudki pahandust. Sadamas oli ka kõik eluks vajalik olemas - wc-d, dushid (tasuta), õhtul baar, sauna sai tellida. Söömine toimus meil saare keskel külas toimetava Luise juures, kes on seal saarel selline toitlustusmonopolist või midagi sarnast. Me kõik kujutasime ette, et see on selline kohalik vanem memm aga selgus, et on hoopis päris kena ja toimekas noorik. Väga asjalik, igale poole ta jõudis - meile süüa teha, poodi pidada, sadamakohvikut majandada, autoga meid vedada edasi-tagasi. Väga tore. Surfamas käisime otse sealtsamast Ringsu ja Limo randadest, saare idaküljel, kus kena pikk liiv, kõrged luited, väga ilus. Kes on käinud, kindlasti mäletab. Kalda all küll ka kive, ent ei midagi hullu. Kahjuks läks nii, et korralik sõidutuul puhus kas öösel, õhtusöögi ajal või siis muul ajal kui meid just ei olnud mere ääres. Epuga võtsime sellest asjast õppust ja täna läksime merele kell 7 hommikul. Saigi täpselt hommikusöögini glissis sõita, hiljem enam mitte. Mina võtsin kaasa oma kõige suuremad asjad (ja õigesti tegin), kuna prognoos nagu ei lubanud mingit kõva tuult. Kohapeal hirmutati mingite tuulekollidega ja ma hakkasin lausa muretsema, et mis siis saab kui tulebki, mina ei saa 6,8ga küll siis sõita. Aga nagu näha, see tugev tuul ehk jääb siiski esmaspäevaks ja võib-olla siis Sõrve... Mere peal käisin kõik need kolm Ruhnu päeva, eks kasuks tuleb see ikka, paute sai tehtud palju, lisaks siis mõned üksikud dzaibikesed kui vähegi glissi sain. Ilm soosis meie telgielu - vihma saime vaid viimasel öösel, vahepeal oli aga lausa palav. Ruhnu pole ehk ka kõige turvalisem surfikoht, sest sõltumata tuule suunast on see maariba lihtsalt nii väike, et kui vähegi kaugemale välja sõidad, siis kannab tuul sind saarest lihtsalt mööda kui midagi juhtuma peaks. Üldmulje sellest minilaagrist väga hea, ainult rohke(m) tuul oleks veel saanud asja paremaks teha. Pilte saab ilmselt peatselt vaadata surfhunt.ee lehel.
Nimi: Anneli Varjun
Kuupäev: 27.08.2009
windsurf  vali
Nasva, SW 6-9 ms. Hommikupoolikul olin hõivatud ja nii jäi parim tuul minust seekord puutumata. Võtsin asja rahulikult ja pärastlõunal otsustasin oma suuri asju natuke rõõmustada-ujutada-värskendada. Ei tohi neid ka unarusse jätta. Niisiis 117 + 6,8. Suurem osa ajast leiutasin tehnikat, kuidas poolglissist glissi saada. Kujutasin ette, et ma ei kaalu midagi ja laud peaks ise vee kohale tõusma. Aeg-ajalt õnnestus. Harjutasin vaiksetuulesuurepurjedzaibi ja enam nii palju ei imestanudki kui tuli välja:) Enam nagu kuidagi ei kisu pauti tegema, sõida või Abrukani välja selle dzaibi-pagi otsinguil... Aga ikka pidi tegema mõned. John ja Johannes tegid formulatrenni. Hakkasin kaldale tulema ja siis äkki kai nurga juures tuli nii hea tuul, et pidin ringi keerama ja paar kiiret triipu veel tegema. Niisiis sai kena punkt pandud.
Nimi: Anneli Varjun
Kuupäev: 19.08.2009
windsurf  vali
Tagalaht, kiire kena hommikune surfisessioon. Kella 10st juba kohal, lubas ju, et pärastlõunal jääb vaiksemaks. Tuulest ei saanud üldse sotti täna. Nagu puhuks ja mets mühiseb aga kalda all mõõtsime ainult 6-8ms. Kuna puude ladvad olid ikka üsna kaardus, siis ma mõtlesin, et no peab ometigi see tuul olema kusagil. Niipea kui merele välja tiksusin, nii hakkas kiire sõit peale, seega tuult (NW) oli minu 5,5 ja väikese laua jaoks täiesti piisavalt. Mõned üksikud tiksumised vahepeal. Emhi näitab keskmist nendel tundidel 8-10ms ja pagid 12-13. Täiesti võimalik, kuna ka Marek sai 4,7ga mõned triibud. Lahe keskel oli tuuleala, nurkades vajus nagu ära. Vahur 7,7ga muidugi kihutas ülejäänutest nagu postist kogu aeg mööda. Uus nähtus minu jaoks on spinni minek - see, mis ma varem arvasin, et on spin, oli ilmselt hoopis vale hüppetehnika lihtsalt. Peab tundma õppima uut lauda veel paremini, et saada sõiduasend õigeks - selle tõttu vist see spin tekibki, mulle tundub. Laud ise muutub aina mõnusamaks. Dzaibikonto sai ka natukene täiendust. Täna kohtusin keset lahte ühe piraka lainega just vahetult enne murdumist ja sealt ma sain küll senise kõrgeima õhulennu. Aga vat ei katapulteerunud ega midagi vaid maandusin isegi suht talutavalt. Päike ja soe, ühesõnaga väga kena surf ja tööpäeval on kohe teine minek.

Esimene  «  7  8  [ 9 ]  10  11  »  Viimane     kokku: 126 sissekannet

Saaremaa Surfiklubi - Tallinna 12, Kuressaare 93813 - tel. 53474313, 5092803 - info(ät)saaremaasurf(.)ee        webmaster